Makan Roti Naan yang sedap di Kapitan Signature, Bandar Sunway Seberang Jaya

 

Kapitan Signature, Bandar Sunway Seberang Jaya
Kapitan Signature, Bandar Sunway Seberang Jaya

cantik gak deko-deko dalaman
cantik gak deko-deko dalaman
Kalau nak makan roti naan yang padu, korang boleh datang ke restoran Kapitan Signature ni yang terletak di Bandar Sunway Seberang Jaya, Pulau Pinang. Kalau nak order, better korang order yang set sebab set ni bersekali dengan ayam tandoori. Ayam tandoori pun padu beb... Jadi sebab aku datang satu family, aku try la beberapa set roti naan ni. Aku pilih cheese naan set, cheese naan garlic set dan juga cheese naan (bukan set).
cheese naan
cheese naan

cheese naan garlic set
cheese naan garlic set

cheese naan set
cheese naan set
Anak aku suka betul makan cheese naan ni.. Rasanya dah 2-3 kali dah datang kapitan ni..hahahaha. Selain roti naan, korang boleh try juga briyani set di Kapitan ni. Set Briyani ni yang beberapa set yang korang boleh pilih, ada ayam dan ada kambing. Tapi kali ni aku pilih claypot chicken briyani. Nampak cam simple je, tapi padu!
claypot chicken briyani
claypot chicken briyani
Minuman plak di Kapitan Signature ni ada menu rare yang jarang ada dekat restoran lain, antranya adalah Turkish Tea, Sulemani Tea, Masala Tea dan ofcoz Teh Terik kaw punya... Aku pilih Masala Tea dan juga Teh Tarik di samping satu menu biasa bandung ais...
Masala Tea dan Bandung Ais
Masala Tea dan Bandung Ais

Teh Tarik
Teh Tarik
Kalau korang nak tengok menu-menu yang lain, boleh tengok dalam gambar-gambar dibawah ni. Maaf tak berapa nak clear sebab faktor cahaya terang sangat hihihihi....



 

 


 


 


 


 


 

 


 

Kalau nak datang ke Kapitan Signature ni, boleh boleh cari di bandar Sunway Seberang Jaya atau korang boleh saja guna gps koordinat dan google map seperti di bawah ni.

GPS koordinat: 5°23'51.3"N 100°23'59.8"E atau 5.397581, 100.399948

No comments:

Post a Comment