Makan tengahari di Kedai Makan Atas Bukit, Kulim Kedah

Kedai Makan Atas Bukit
Kedai Makan Atas Bukit
'Kedai Makan Atas Bukit' yang terletak di Taman Kempas 2, Kulim, Kedah bukan la duduk atas bukit betul-betul. Jangan korang pi panjat bukit plak cari kedai ni, kalau jumpa pun mungkin kedai makan untuk kaum kerabat orang bunian..hihihi... Mungkin Kedai Makan ni dibina tinggi sikit macam seolah-olah atas bukit sebab tu la kot depa panggil Kedai Makan Atas Bukit.
Banyak juga lauk untuk makan tengahari
Banyak juga lauk untuk makan tengahari

simple je kedai, cam warung tepi jalan jer
simple je kedai, cam warung tepi jalan jer
Waktu tengahari, Kedai Makan Atas Bukit ni antara kedai makan yang ramai orang datang untuk makan tengahari. Mungkin tempatnya yang strategik terletak betul-betul di tepi jalan utama memudahkan orang ramai untuk datang ke sini. Makanan pun sedap-sedap jugak. Masakan ala-ala kampung. Kari kepala ikan pun ada!
kari kepala ikan
kari kepala ikan

sepinggan nasi campur
sepinggan nasi campur

sepinggan nasi campur
sepinggan nasi campur
Kepada yang nak makan di sini tapi taktau kat mana tempat ni, korang boleh rujuk gps koordinat dan google map seperti di bawah:

GPS koordinat: 5°21'14.6"N 100°32'05.0"E atau 5.354041, 100.534711

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...