Makan di Restoran Syed Maju Nasi Kandar, Taman Paroi Jaya, Seremban


Restoran Syed Maju Nasi Kandar
Restoran Syed Maju Nasi Kandar

Restoran Syed Maju Nasi Kandar
Restoran Syed Maju Nasi Kandar
Ingat Negori Simlan takdo Nasi Kandar ko? hihihi... Ni Restoran Syed Maju Nasi Kandar yang terletak di Taman Paroi Jaya, Seremban, Negeri Sembilan. Nasi Kandar sekarang ni Penang tak boleh conquer dah la...semua negeri dah ada kedai mamak nasi kandar... Tapi kalau nak original nasi kandar Penang memang champion!

Aku datang sini nak sarapan, standard la kan kedai mamak, menu sama jer... roti canai kompem ada, megi goreng, mee goreng antara menu sarapan yang ada di sini. Menu sarapan aku di Syed Maju ni korang boleh tengok la dalam gambar dibawah ni.... cam biasa la menu mamak kan...

megi goreng
megi goreng

mee goreng
mee goreng

roti canai
roti canai

roti sardin
roti sardin
Tapi kalau korang nak makan nasi kandar pun, korang boleh layan gak...nasi briyani dan lauk-lauk kandar pun sempoi-sempoi gak. Layannnnnnnn....
nasi kandar Syed Maju
nasi kandar Syed Maju
Alamat restoran ni adalah seperti berikut:

Jalan Nuri, Taman Paroi Jaya, 70400 Seremban, Negeri Sembilan

Nak mudah lagi, boleh rujuk gps koordinat dan google map seperti dibawah,

GPS Koordinat: 2°43'48.7"N 101°59'06.8"E atau 2.730192, 101.985211

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...