Sarapan pagi di Bayview Hotel Batu Ferringhi, Pulau Pinang

Oleh sebab aku duduk kat hotel bayview ni, maka secara tak langsungnya, aku layak untuk breakfast kat hotel ni....hihihi...jangan marah ek...standard la makan kat hotel, chef-chef profesional yang masak...memang terbaik la rasa dia...paling aku suka omlet, dia letak cheese sikit, creamy-creamy sikit, pendak kata jadi la omlet tu...kalau tak pandai buat omlet boleh jadi telur dadar....
bufet, pilih je mana nak makan

pilih-pilih, makan
Ada nasi lemak, roti canai, mee sup....tapi banyak yang berkonsepkan makanan barat la....bayview ni ramai mat salleh-mat salleh yang dok menginap kat sini...takut selera diorang tak boleh ngam dengan sambal belacan plak nanti...aku rasa la...mungkin betul mungkin tak betul, korang jangan percaya sangat..kikikikikikiki.......
So aku adalah snap sikit gambar makanan yang aku ambil...banyak lagi yang tak sempat snap...malu la plak nak snap satu-satu hahahahahaha...takut orang pandang serong dan sinis...apa mamat sekor ni nak buat.....

omlet

nasi lemak

nasi goreng

nudget

koko crunch
5°27'57.9"N 100°14'28.7"E

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...