Restoran Nasi Lemak Cinta Sayang Sungai Petani, Kedah

Terletak di Sungai Petani Kedah...kalau korang nak breakfast nasi lemak sempoi, macam-macam lauk dok ada, sila la datang ke Restoran Nasi Lemak Cinta Sayang ni. Restoran ni jual nasi lemak je..Sambal pun sedap...Senang nak cari restoran ni, sebab bersebelahan je dengan nasi kandar nasmir dan kat tingkat atas restoran ni pula ada SPA.....
Restoran Nasi Lemak Cinta Sayang Sungai Petani Kedah

deretan pilihan lauk pauk untuk dimakan
Aku rasa ok la restoran ni...biasa kita tengok orang jual nasi lemak camni, kat gerai-gerai tepi jalan jer...yang ni korang boleh makan terus dalam kedai...tak payah bawa balik. Aku pun makan kat situ jer macam dalam gambar kat bawah ni.....


nasi lemak ayam goreng, kacang, ikan bilis, sambal

nasi lemak tahu, kacang, ikan bilis, sambal
Aku sertakan sekali kat korang gps koordinat dan google map untuk korang cari restoran ni....

gps koordinat = 5°39'48.0"N 100°30'11.8"E

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...