Makan tengahari di Restoran Selera Pokok Pisang, Alor Setar Kedah

Sebagai salah satu pilihan untuk makan tengahari, boleh la jenguk-jenguk restoran selera pokok pisang ni. Ada di sediakan gulai ikan semilang , gulai ikan termenung, bawal goreng...semuanya dihidangkan panas-panas.
bahagian hadapan restoran selera pokok pisang, Alor Setar, Kedah

Restoran Selera Pokok Pisang
Keadaan restoran ni agak unik la bagi aku...tu yang buat restoran ni lain dari yang lain..kalau nak compare dari segi makanan aku rasa sama je kot dengan restoran lain...ikan bakar, ulam-ulaman...semua lengkap untuk sajian makan tengahari...oklah, ni aku kasi la beberapa gambar yang sempat aku ambil untuk tatapan korang.....
lauk pauk yang ada kat selera pokok pisang

nasi yang aku makan (dah makan sikit baru teringat nak ambil gambar, sebab tu bersepah)

nasi dengan ulam-ulaman dan sambal belacan

bawal goreng panas-panas

gulai ikan semilang
Seperti biasa, aku akan kasi kat korang gps koordinat dan google map supaya korang senang nak cari...kalau korang nak cari la...ok semua...selamat mencuba!
                                                                                                                                                         
 gps koordinat = 6°09'58.0"N 100°21'39.7"E  Labeled as Selera pokok pisang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...