Makan Celup Tepung di Warung Adik Beradik, Kuala Terengganu

Warung Adik Beradik Celup Tepung
Warung Adik Beradik Celup Tepung
Kalau pergi Terengganu, korang wajib try makan celup tepung diorang. Tak kira la sama ada ikan celup tepung, udang celup tepung, sotong celup sotong, ketam celup tepung dan sebagainya. Sebenarnya asal aku nak makan celup tepung ni di Warung Pok Nong. Warung Pok Nong di dekat jer dengan Warung Adik Beradik ni...macam seberang jalan jer..tapi kena jalan kaki la sikit ke depan. Tapi warung Pok Nong ni ramai gila orang...beratur panjang plak tu...so aku decide pergi warung Adik Beradik ni je la. Walaupun warung Adik Beradik ni pun ramai orang tapi tak seramai dengan di Warung Pok Nong. Nasib aku dan pernah makan dah di Warung Pok Nong ni...takde la kempunan sangatπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚...Boleh tengok posting berkenaan Warung Pok Nong ni kat SINI.
kena beratur nak ambik celup tepung ni..banyak pilihan
kena beratur nak ambik celup tepung ni..banyak pilihan

warung Adik Beradik ni bersebelahan dengan laut..ada pantai
warung Adik Beradik ni bersebelahan dengan laut..ada pantai
Kat Warung Adik Beradik ni, aku ambil ikan celup tepung, udang celup tepung dan sotong celup tepung jer. Tapi mantap gak la celup tepung kat sini...sedapπŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹.. Sambail makan, sambil kena angin sepoi-sepoi bahasa dari laut..syahdu...
ikan, sotong, udang celup tepung
ikan, sotong, udang celup tepung

udang celup tepung
udang celup tepung

ikan celup tepung
ikan celup tepung

sotong celup tepung
sotong celup tepung
Memang terbaik celup tepung di sini. Alamat Warung Adik Beradik ni kalau korang nak datang adalah Kampung Teliput, 21030 Kuala Terengganu, Terengganu. Aku sertakan juga di sini GPS koordinat dan google map sebagai rujukan korang kalau nak datang sini.

GPS koordinat: 5°25'44.3"N 103°04'17.9"E atau 5.428957, 103.071648

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...