Kak Yah Nasi Campur, Jalan Ulu Melaka, Simpang Kenyum, Langkawi

Kak Yah Nasi Campur
Kak Yah Nasi Campur
Aku jalan-jalan nak cari makan, tertiba terjumpa dengan restoran Kak Yah Nasi Campur ni yang terletak di tepi jalan je di Jalan Ulu Melaka, Simpang Kenyum, Langkawi. Tengok macam ramai orang berhenti makan, jadi aku pun singgah la gak sebelum sambung balik perjalanan aku.
ni kira hasil makan tengahari aku
ni kira hasil makan tengahari aku

banyak juga lauk dan masakan tengahari
banyak juga lauk dan masakan tengahari
Kalau korang nak datang, aku sertakan gps koordinat dah google map katt bawah ni untuk rujukan korang la......

GPS koordinat: 6°21'04.2"N 99°45'16.4"E atau 6.351172, 99.754550 



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...