Nasi Ayam Periuk Besar, Lunas Kedah

Nasi Ayam Periuk Besar, Lunas
Nasi Ayam Periuk Besar, Lunas
Nasi Ayam Periuk Besar ni terletak di Lunas, Kedah.Di sini main menu diorang adalah nasi ayam. Depa kata nasi ayam sini sedap. Jadi aku pun nak try la...

Tapi malangnya nasi ayam dah habis😭😭😭😭😭.

Tapi masih ada nasi ayam dengan daging kambing grill (ayam takde). Menu ni je yang ada. Jadi aku belasah jer. Tapi sedap jugak nasi dengan daging kambing gill ni.

nasi ayam dengan daging kambing grill 

Kepada yang nak mecuba makan nasi ayam dengan kambing grill, boleh la datang ke sini dengan menggunakan panduan lokasi gps koordinat dan google map sebagai panduan seperti di bawah.
gps Koordinat : 5°25'09.4"N 100°32'17.5"E atau 5.419265, 100.538201

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...