Restoran Rimbun Ikan Bakar-Mat Top, Sungai Petani Kedah

Restoran Rimbun Ikan Bakar-Mat Top

Restoran Rimbun Ikan Bakar-Mat Top
Restotan Rimbun Ikan Bakar-Mat Top ni beralamat di Lot 8041, Kg Telok, Jalan sg Jagung, 08000 Sungai Petani, Kedah.
Restoran ni buka dari 10 pagi hingga 7 malam pada setiap hari kecuali pada hari Jumaat. Jumaat tutup.
Restoran ni agak klasik la jugak. Mengaplikasikan suasana kampung yang mendamaikan. Restoran yang agak luas dan selesa, Juga disediakan tempat parking yang luas bersebelahan dengan restoran. Tak hairanlah jika restoran rimbun ikan bakar-mat top ni menjadi salah satu tempat feveret orang ramai sebagai destinasi makan tengahari.
Banyak menu yang best ada di restoran ni. Semua menu-menu tersebut aku dan snapkan untuk korang. Boleh tengok semuanya dibawah ni. Terjahan aku ke sini nak makan santai-santai jer. Aku cuma makan daging bakar danok, pulut durian, cendol durian dan cendol pulut jer. Kalau korang datang makan untuk makan tengahari jangan lupa makan ikan bakar diorang, atau apa saja yang bakar-bakar.
daging bakar danok

pulut durian

cendol durian

cendol pulut
Senarai menu restoran rimbun ikan bakar-mat top ni boleh tengok dalam gambar-gambar dibawah ni. Klik untuk besarkan menu.
       


 Gambar kat bawah ni pulak adalah antara menu-menu yang sempat aku snap. Ada banyak, tapi tu je yang aku berjaya snap gambar.
seafood/ikan bakar

sotong bakar

pilihan lauk tengahari

pilihan lauk tengahari
Oklah gais..... boleh la jadikan destinasi makan korang jika berkunjung di Sungai Petani. Bagi orang luar yang tak biasa dengan area Sungai Petani, aku sertakan gps koordinat dan google map untuk korang sebagai panduan.
gps koordinat : 5°38'55.2"N 100°28'08.7"E atau 5.648653, 100.469077

No comments:

Post a Comment