Kedai makanan korea CU di Brinchang, Cameron Highlands

 

Pusat beli belah Cameron Centrum, Brinchang
Pusat beli belah Cameron Centrum, Brinchang

kedai makanan korea CU
kedai makanan korea CU
Kat brinchang Cameron Highland ada satu pasaraya Cameron Centrum yang ada banyak gerai-gerai jualan dan pasaraya. Kat sini juga aku jumpa kedai CU yang jual makan korea, makcik-makcik dan kakak-kakak yang minat tengok cerita korea tu, mesti datang ke sini punya lah....😅😅
makanan korea
makanan korea

makanan korea lagi
makanan korea lagi

lagi-lagi makanan korea
lagi-lagi makanan korea

dan lagi....
dan lagi....
jenis atau nama-nama makanan korea ni aku pun taktau sangat nak cerita kat korang😂😂😂...Sebabnya aku tak minat makanan korea ni.....

GPS CU: 4°29'42.0"N 101°23'22.0"E atau 4.495012, 101.389446

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...