Restoran Potlepak, Bandar Laguna Merbok, Sungai petani

 

restoran Potlepak, Bandar Laguna Merbok, Sungai Petani
restoran Potlepak, Bandar Laguna Merbok, Sungai Petani

Satu tempat pot lepak yang sempoi, korang boleh try di restoran Potlepak yang terletak di Bandar Laguna Merbok, Sungai Petani, Kedah. Nama restoran pun pot lepak kan..hihihi... Jadi jom kita lepak ramai-ramai di sini sambil makan-makan. Dengar kata menu pun sempoi-sempoi jugak.
Restoran yang agak luas dan selesa dengan dekorasi yang cantik menambahkan lagi rasa keselesaan ketika berada di dalam restoran Potlepak tersebut.
Senarai menu Potlepak korang boleh tengok dalam buku menu seperti di bawah. (abaikan page sample PDF file tu)

Aku pilih beberapa menu sebagai menu makan malam aku di sini. Semua menu sedap-sedap belaka. Antara menu yang aku makan adalah seperti berikut.
herb beef grill
herb beef grill

Chinese Fried Rice with Butter Chicken
Chinese Fried Rice with Butter Chicken

beef creamy bolognese
beef creamy bolognese

chicken parmigiana
chicken parmigiana

chocolate smoothies - dark chocolate
chocolate smoothies - dark chocolate

premiun tea in pot
premiun tea in pot

Tempat yang sesuai untuk makan seisi keluarga. Jadi, sila la datang ke restoran Potlepak ni yang terletak di Bandar Laguna merbok, Sungai Petani Kedah.
Aku sertakan di sini, gps koordinat dan google map sebagai rujukan dan panduan untuk korang jika nak datang ke potlepak ni.
GPS koordinat : 5°40'56.2"N 100°29'45.4"E atau 5.682267, 100.495934
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...