Tu diaaaaa....char koay teow lobster di Debab Char Koay Teow Lobster, Bertam Kepala Batas

Debab Char Koay Teow Lobster, Bertam Kepala Batas
 Debab Char Koay Teow yang terletak di Bertam Kepala Batas, Pulau Pinang, rare sikit dari kedai char koay teow yang biasanya kita pergi makan. Cuba korang teka apa yang rare kat sini...? errmmmmm korang tak payah teka lah sebab dalam tajuk posting aku ni pun aku dah habaq kat korang hahahahha... Di Debab Char Koay Teow ni, selain udang biasa yang selalu kita makan dengan char koay teow, di sini ada kelainan sikit di mana diorang pakai lobster... haaaa apa macam? ko ado? 
dalam restoran Debab Char Koay Teow
Tapi bukan la semua char koay teow diorang main hentam campak lobster dalam tu. Upon request la.... Kalau taknak lobster, order yang biasa udah ler...yang lobster ni korang boleh pilih ikut saiz jugak la, bukan main tibai je apa-apa saiz, jenuh nak bayar nanti... Aku sebab tengok dah rare sangat ni, ada lobster nak plak dalam char koay teow.....of coz la nak try, tapi bajet tak berapa nak hado...jadi ambil lobster yang paling kecil la. Anak lobster apa fiorang kasi aku.. kuikuikui kui..... Selain tu, di sini jugak ada ketam lembut, nasi goreng udang.. rasa cam ada gak menu lain...korang boleh check menu list tu sendiri kalau korang datang sini.
char koay teow lobster (ni lobster saiz kecil sekali)

char koay teow biasa

ni selera minum aku, selera korang, korang pilih sendiri laaa

menu char koay teow ikut saiz lobster
Kepada yang nak menerai (try) makan char koay teow bersama lobster, boleh la datang ke restoran ni yang terletak di Bertam, Kepala Batas Pulau Pinang. Aku sertakan gps koordinat dan google map sebagai panduan dan rujukan jika korang nak cari tempat ni.
gps koordinat Debab Char Koay Teow Lobster : 5°31'00.8"N 100°27'03.3"E
atau 5.516892, 100.450927

No comments:

Post a Comment