makan malam di The BBQ Garage, Kamunting Taiping

The BBQ Garage, Kamunting
Restoran The BBQ Garage yang terletak di Kamunting, Taiping dalam negeri Perak ni menyediakan menu utama yang berkonsepkan makanan barat ataupun kita panggil western food. Bila aku sampai sini, tetiba aku konpius sikit nama kedai ni...sebabnya kat signboard luar tepi jalan, tulis The BBQ Garage yang sebesar-besar alam. Pastu kat tepi dinding restoran tu pulak tulis Deli Cafe...Maybe The BBQ Garage dengan Deli Cafe tu merujuk kepada restoran yang sama kot...aku rasa....huznuzonnn..
dua tingkat restoran, boleh pilih nak makan di atas atau di bawah

pandangan tingkat bawah dari tingkat dua restoran
The BBQ Garage ni dari segi deko-deko dalaman agak unik sikit..lain dari yang lain.. Restoran ni jugak ada dua tingkat. Korang boleh pilih nak makan kat tingkat satu or dua. Kita famous jugak la restoran ni, ramai dah orang review dekat restoran ni dalam blog-blog dan vlog ataupun channel pasal makanan di youtube. Aku pernah tengok The BBQ Garage dalam channel apatah aku tak ingat.
Ok berbalik kepada restoran ni, masa aku datang sini, dalam pukul 10 malam. So kira makan malam la kan..hihihi...tak pasti plak aku restoran ni start buka pukul berapa. 
Ada banyak menu western yang sedap-sedap di sini. Aku cuma order satu je, meatball cheesy. Menu-menu lain korang boleh refer buku menu yang aku sempat snap. Selain tu, di The BBQ Garage ni juga, ada menu shell out...alaahhh yang makan seafood atas kertas tu...

menu western di The BBQ Garage
meatball cheesy
menu minuman

air yang aku order
Kepada yang ingin datang makan di restoran ni, aku sediakan untuk korang gps koordiant dan juga google map sebagai rujukan dan panduan untuk korang.
gps koordinat The BBQ Garage : 4°53'59.1"N 100°41'05.4"E

1 comment: