Lan's Corner Ikan Bakar, Tanjung Bungah, Pulau Pinang

Kalau korang ada di Tanjung Bungah, Pulau Pinang, jangan lupa untuk singgah di Lan's Corner Ikan Bakar. Mula beroperasi seawal jam 5 petang, Setiap hari kecuali hari Selasa cuti. Tapi kalau cuti umun dan cuti sekolah, Selasa pun diorang buka.
Lan's Corner Ikan Bakar, Tanjung Bungah

Lan's Corner Ikan Bakar, Tanjung Bungah
Aku pun google je nak cari kedai makan yang sedap-sedap area Tanjung Bungah. Aku check in di Rainbow hotel Tanjung Bungah, malas nak jalan jauh-jauh untuk makan malam. Ramai juga orang datang ke Lan's Corner Ikan Bakar ni. Parking agak terhad jugak la. Boleh parking je ditepi-tepi jalan or kalau nasib baik, boleh la parking depan kedai (ada lorong masuk ke dalam, macam bukit sikit).
Menu yang aku pilih adalah menu set A iaitu siakap sederhana, lala, sotong goreng tepung, kailan ikan masin.... Set A ni untuk hidang 2 orang makan. Kalau korang datang ramai, pilih la set yang besar sikit.
siakap tiga rasa

sotong goreng tepung

lala masak sambal

kailan ikan masin

telur dadar
Makan malam aku kat Lan's Corner Ikan Bakar ni, pada aku memang sedap la... terbaik. tambahan pula masa aku datang tu hujan, perut pun lapar, lagi lah bertambah nikmat makan. Layan pulak dengan nescafe tarik dan nescafe ais.....
nescafe tarik dan nescafe ais
Antara menu-menu lain yang ada, boleh rujuk dalam buku menu seperti dibawah:
set-set makanan

menu lan's corner ikan bakar

menu lan's corner ikan bakar

menu lan's corner ikan bakar
Kepada yang nak datang ke Lan's Corner Ikan Bakar Tanjung Bungah ni, aku sediakan untuk korang gps koordinat dah google map sebagai rujukan dan panduan korang.
gps koordinat : 5°27'54.3"N 100°16'54.5"E atau 5.465088, 100.281803

No comments:

Post a Comment