Kopi kaww punya di Mr. Manshor Kopitiam Power, Seremban

Kopi power
Mr. Manshor Kopitiam Power yang beralamat di Lot 717 Jalan Seremban - Kuala Pilah, 70400 Seremban, Negeri Sembilan mempunyai keistimewaannya yang tersendiri. 
Orang datang ke Mr. Manshor Kopitiam Power ni untuk nak minum kopi. Banyak jenis kopi yang ada di sini dan semuanya harga agak mahal dari kedai-kedai biasa. Antara jenis-jenis kopi adalah kopi power (macam dalam gambar), kopi walid, kopi badam, kopi peria, kopi mahkota dewa dan banyak lagi. Semuanya tak kurang daripada 25 jenis kopi termasuk juga teh.
Kopi yang ada minum ni, kopi power, harganya adalah RM8 secawan. Yang paling mahal, kalau tengok dalam menu adalah kopi Double Extra Power yang berharga RM36 secawan. Harga-harga lain boleh rujuk dalam menu dibawah.
Menu kopi Mr. Manshor Kopitiam Power
Boleh la kalau nak rasa kelainan minum kopi. Ikutkan dari Mr. Manshor Kopitiam ni, harga di hotel lagi mahal dari harga yang diorang tawarkan.
bahagian pintu masuk depan restoran

keadaan dalam restoran

ada banyak parking disebelah tepi restoran
Selain minum, korang boleh la juga nak layan makan. Takan minum je kan. Tapi makanan tak banyak sangat menu. Makanan yang ada adalah sup ayam, sup kambing, sup bebola, nasi lemak yam rempah, nasi lemak ayam rendang, mee udang, mee rebus dan mee bandung.
mee bandung

mee rebus
Yang penting secawan kopi power yang aku minum memang terbaik ke'power'annya. Terasa kelainan kopi sebenar.
tinggal sikit lagi nak habis.....
Kepada sesiapa yang nak datang minim di Mr Manshor Kopitiam Power, boleh la datang ke Seremban. Betul-betul bersebelahan jalan besar Jalan Seremban-Kuala Pilah. Boleh juga guna gps koordinat dan google map seperti di bawah.
gps koordinat: 2°43'07.1"N 102°00'29.3"E atau 2.718636, 102.008142

1 comment: