Makan malam char koay teow di Teluk Air Tawar, Butterworth Pulau Pinang

Char Koay Teow Teluk Air Tawar
Teringin nak makan char koay teow? Aku rekomen kat korang Kedai char koay teow di Teluk Air Tawar, Butterworth Pulau Pinang. Jangan takut nak makan sebab depa kata teloq kami basuh. Taktau la basuh teloq yang mana satu...kui kui kui...
malam-malam meriah dengan orang ramai
Char koay teow ni sinonim la dengan atmosphere Pulau Pinang. Pendek kata, kalau dah sampai pulau pinang, selain nasi kandar, tak pekena char koay teow, tak lengkap la lawatan muhibah korang ke Pulau Pinang ni. Di char koay teow Teluk Air tawar ni,     gerai ni macam seolah-olah   kawasan medan selera.Tetapi menu utama adalah char koay teow.
Aku tak pasti ada berapa ramai yang berniaga char koat teow, yang aku pasti, aku duduk betul-betul depan kedai yang tulis Mail 07 Char Koay Teow. So char koay teow aku datang dari kedai Mail 07 ni. 
Macam biasa, korang boleh pilih sama ada nak pinggan besar or nak pinggan kecil, dan juga ada menu special char koay teow. Selain tu, kalau taknak makan char koay teow, boleh je korang order menu makanan yang lain, cuma lebih baik makan char koay teow yang dah memang specialist diorang ni.
Menu Mail 07 Char Koay Teow

galeri gambar selebriti yang pernah hadir ke Char Koay Teow Teluk Air Tawar ni
Ada satu sudut yang pamerkan geng-geng selebriti yang pernah datang ke tempat diorang. Ada juga keratan akhbar yang menunjukkan Char Koay Teow Teluk Air Tawar ni pernah mendapat liputan dari wartawan.
sedap bak hang char koay teow niiiii......

sepinggan char koay teow
Lokasi Char Koay Teow ni betul-betul dekat dengan traffic light simpang tiga di Teluk Air Tawar Butterworth Pulau Pinang. Jika korang tak biasa dengan kawasan ni, boleh la guna gps koordiant dan juga google map yang dah aku sediakan untuk korang.
gps koordiant Char Koay Teow Teluk Air Tawar : 5°29'14.4"N 100°23'00.9"E

No comments:

Post a Comment