Makan tengahari di kedai Pak Man Tomyam, Taman Pauh Indah, Permatang Pauh

Kedai ni takda la pulak signboard nama kedai. Aku pun confius nama kedai ni. Bila tanya kat diorang kedai ni nama apa, diorang pun cam blur-blur..hihihi....tapi diorang cakap kedai ni kebanyakan orang panggil kedai Pak Man Tomyam.
Kedai Pak Man Tomyam
Makan tengahari di kedai Pak Man Tomyam ni pun sedap juga. Banyak lauk yang sedap-sedap. Gulai-gulai pun macam mak-mak masak kat rumah. Ada gulai daging, gulai ayam, gulai ikan masin. Dulu-dulu sebelum aku tahu nama kedai ni namanya kedai Pak Man Tomyam, aku secara peribadi panggil kedai ni "kedai teh ais sedap". Sebabnya teh ais kat sini memang sedap dan aku suka teh ais ni.
teh ais sedap
Selain makan tengahari, kedai Pak Man Tomyam ni juga buka pada waktu malam. Malam tak jual lauk tengahari la...Menu goreng-goreng pada waktu malam. Makan malam kat sini pun sedap dan sempoi.
nasi makan tengahari aku.....
Sekali lagi nak nak bagitau lokasi Pak Man Tomyam ni berdekatan dengan jalan utama, Taman Pauh Jaya, betul-betul depan kedai ni bus stop. Diseberang jalan pulak ada stesen minyak petron. Selain tu, korang boleh juga rujuk google map di bawah dan juga gps koordinat.
gps koordinat Pak Man Tomyam : 5°22'28.6"N 100°25'17.8"E

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...