Pak Mid Cafe Batu Ferringhi, Pulau Pinang

Pak Mid Cafe Batu Feringhi, Pulau Pinang

Pak Mid Cafe Batu Feringhi, Pulau Pinang
Jalan-jalan di Batu Ferringhi Pulau Pinang memang best. Boleh jalan-jalan cuci mata di sepanjang pantai, boleh buat macam aktiviti kat pandai. Ada banyak juga hotel yang berbintang-bintang kat sini yang menjadi pilihan pelancong asing. Malam-malam boleh jalan-jalan pulak di Night Market untuk beli barang-barang cenderahati. Kalau lapar? boleh cuba di Pak Mid Cafe yang betul-betul bertentangan dengan hotel Hard Rock.
Aku datang untuk makan malam, jadi gambar tak berapa nak clear la sikit, pencahayaan kurang kat Pak Mid Cafe nih...lagi-lagi aku pilih meja kat sebelah luar. Dari review yang aku baca dari pelanggan diorang ni, ada yang merungut pasal service diorang lambat dan agak mahal la jugak. Tapi time aku service cam ok la sikit... tak terlalu cepat tak terlalu lambat. Tapi tang harga tu taknak komen la....
menu Pak Mid Cafe
Gambar kat atas tu adalah sebahagian menu diorang. Sorry again kalau tak clear. Ada banyak juga menu makanan. Kebanyakannya menu masakan ala thai. Rasa sedap la jugak.. aku kasi 3 bintang. So gambar-gambar kat bawah ni pulak antara menu yang aku makan.
tudiaaa.....jom makan

daging masak halia

kailan ikan masin

nasi goreng paprik daging

nasi goreng paprik ayam
Kepada yang nak menuju ke Pak Mid Cafe ni, aku sertakan gps koordinat dan google map sebagai rujukan dan panduan untuk korang.
gps koordinat : 5°28'00.3"N 100°14'31.6"E atau 5.466741, 100.242104

No comments:

Post a Comment