Singgah makan di Restoran Horizon Garden Seri Manjung Perak

Horizon Garden Seri Manjung Perak
Horizon Garden yang terletak di Seri Manjung, Perak ni, aku rekomen untuk korang datang dan cuba makan di sini. Restoran yang exclusive ala-ala makan di hotel. Pelayan-pelayan yang pakai smart, tolong sendukkan nasi, buka pintu bila pelanggan datang dan nak balik, susun atur meja dan pinggan seolah-olah di hotel, ada aircond yang memberi keselesaan kepada para pelanggan. Restoran Horizon Garden di Seri Manjung ni ada 2 tingkat. Horizon Garden ini juga ada di tempat-tempat lain seperti di Kota Bharu Kelantan, Sri Bangi Selangor dan di Kuantan Pahang. Begitu la gambaran yang aku boleh gambarkan berkenaan dengan Horizon Garden Seri Manjung ni.
suasana dalam Horizon Garden
Galeri gambar VIP/selebriti yang pernah hadir di Horizon Garden
Dari segi makanan yang ada di Horizon Garden ni, bagi personal view aku, lidah aku, aku nak cakap makan kat sini memang sedap. Korang boleh confirmkan dengan pergi makan sendiri kat sini dan bagitau aku sedap ke tak kat komen bawah posting ni..Walaupun agak mahal sikit, tapi it worth to eat. Ramai juga aku tengok pelanggan yang datang sini..Meja almost full. Yang menarik lagi kat sini, di satu sudut restoran Horizon Garden ada disediakan satu galeri gambar yang menunjukkan golongan-golongan selebriti dan juga VIP yang pernah hadir di Horizon Garden Seri Manjung. Ramai juga la aku tengok. YB Khairi Jamaluddin, Ust Azhar Idrus, Ariel AF, menteri dan ramai lagi la...aku dah lupa..hihihi..ok, berbalik kepada makanan di Horizon Garden, ada 4 package set yang disediakan. Disebabkan aku makan dengan bini aku dan 3 orang anak aku, aku ambil set A (untuk 2-3 orang makan). Anak aku makan tak banyak sangat, so sesuai la untuk set A tu. Set-set lain dan jenis-jenis menu yang ada, boleh rujuk pemplat yang aku snap kat posting ni.....
Stir fried beef with black paper sauce

White tomyam soup

Siakap (lupa nama menu ni..hihihihi)

Stir fried siew pak choy with oyster sauce
Pemplat berkenaan package set A, B, C, D berserta menu-menu pilihan boleh rujuk dua gambar di bawah ni. Muka depan berkenaan Horizon Garden Seri Manjung berserta location map manakala muka belakang package set.
menu package set
Selain tu, Horizon Garden ni juga ada menyediakan khidmat katering. Aku malas nak ulas pasal katering ni...korang boleh baca sendiri dalam pemplet berkenaan katering kat bawah ni..
package catering
Sebagai panduan untuk korang nak datang makan di Horizon Garden Seri Manjung ni, aku sediakan untuk korang gps koordinat dan google map sebagai panduan. Kalau datang ke Manjung, Perak ni, cuba-cuba la ek..kot-kot kena dengan selera korang di Horizon Garden.
Gps koordinat = 4°11'58.2"N 100°39'56.5"E 

No comments:

Post a Comment