Bangkok Station - makanan ala Thai di Bandar Perda Pulau Pinang

Walaupun nama 'Bangkok Station', bukan bermakna nak kena pergi Bangkok, Thailand. Bangkok Station ni adalah restoran yang menyediakan makanan atau masakan ala Thai yang terletak di Malaysia!!! Terletak di Bandar Perda, Pulau Pinang.
restoran Bangkok Station, Bandar Perda Pulau Pinang
restoran Bangkok Station, Bandar Perda Pulau Pinang

Pandangan bahagian dalam Bangkok Station
Pandangan bahagian dalam Bangkok Station
Makanan memang sedap kat sini. Tom yam memang rasa macam tom yam dari Thailand, memang terbaik. Siakap tiga rasa pun sedap. Cara masak mengikut resepi Thailand. Tak payah nak pi Thailand kalau rasa nak makan maskan Thailand. Datang je ke Bangkok Station di Bandar Perda Pulau Pinang ni. Boleh jadikan Bangkok Station ni salah satu restoran alternatif korang untuk makan petang dan makan malam bagi yang duduk area-area sini, Bandar Perda, Bukit Mertajam, Permatang Pauh dan lain-lain yang sewaktu dengannya.
Aku share la kat korang menu yang aku makan di Bangkok Station ni. Ada banyak lagi menu lain yang sempoi-sempoi. Menu yang aku share menu bajet sesuai dengan isi dalam poket aku ni la...hahahaha..
siakap tiga rasa
siakap tiga rasa

tomyam
tomyam

kailan ikan masin
kailan ikan masin

telur dadar
telur dadar
Kat mana lokasi yang tepat Bangkok Station ni? Kalau korang dah biasa dengan Bandar Perda, korang boleh pusing-pusing, nanti-nanti jumpa la tu.....bagi yang tak biasa dengan Bandar Perda, boleh guna gps koordinat yang kat bawah ni. Boleh juga juga google map yang kat bawah ni jugak.

gps koordinat : 5°22'04.6"N 100°25'54.3"E

No comments:

Post a Comment